Každý má jiný vkus. A já inzeruji na několika inzertních stránkách, vč.
té tištěné. Tam ale bývá pouze jedna fotka. Proto je výběr holek
zkreslený. Některé fotky nejsou pravé. Zakládám si na tom, že foto musí
být moje. Samozřejmě je po velkém přesypu vybraná ta nejlepší, ale je
moje!
Stane se, že klient si mě představuje jinak, než opravdu vypadám. Foto
je sice moje, ale co je to platné, když se mu zdají prsa malé (velké),
vypadám mladě (říkají mi o 3 roky méně) a nebo jsem na něj tlustá (stačí
mít na sobě blbé oblečení), nejsem vhodně oblečená (chodíme otevírat ke
dveřím, nemohu proto přijít otevřít v podvazkách a korzetu), nýbrž mám
kalhoty a triko (tílko), v létě šaty, sukni..
A tak to tak nějak je. Člověka to zamrzí, ale co s tím může dělat. Mohu
tedy říci, že mi odejdou tak 2,5 % ze všech příchozích, což je asi každý
40tý. No, asi 1 za měsíc.
Zakládám si na pěkném obličejíčku. Vypadám v obličeji na fotkách jak 16
letá. Na prezentační fotce musí být však jiná část těla.
A co mě tedy vytočí? Stále a pořád?
Když chlap zavolá, že přijde a nakonec nepřijde. Nebo dorazí a smlouvá o
ceně, o slevu.. to je dost ponižující. Co může být pro prostitutku víc
ponižující?
Když se tváří, jak byl spokojený a pak se na webu dozvíte, jak jsem byla
ošklivá. Třeba si všiml béďaru (které se mi prostě v určitém období v
měsíci prostě vylíhnou). Nebo mu zadek připadal větší. Prsa vytahaná..
Nechápu, proč tedy neodešel.
Když ve dveřích řekne, že si zapomněl peněženku a už nepřijde. Tak ať to řekne upřímně. Prostě mu nemusím sednout. Co má být?
Pak se klienti diví, když se objednají a trefí se zrovna 2 na stejný čas
a já oběma řeknu, ať přijdou, jeden ostrouhá. A je naštvaný. Globálně
myšleno si za to chlapi můžou sami. Snažím se však, že ten, co zavolá
druhý, je upozorněn, že na stejný čas je objednán ještě někdo. Slíbím,
že pokud první nepřijde, dám vědět, že nepřišel. Pokud bych vědět
nedala, domluvím se s ním na pozdější čas.
Když volají pozdě v noci, nebo opakovaně jindy, než v pracovní čas.
Slibotechny jsou uloženy pod písmenem A. Např.: A slib, A slibotechna, A
13.1. apod. Pokud proto volá Áčkař a poté jiný klient, pak druhého
neupozorňuji.
Volá-li utajené číslo, beru ho s rezervou. 90% utajených, skrytých čísel jsou pouze kecálci.
Telefon nikdy nevypínám, zvedám ho i v době, kdy nepracuji. Nevadí mi
to. Je to pro klienta lepší, když mu řeknu, že momentálně nejsem a kdy
jsem. Pravděpodobnost, že přijde, je vyšší. Proto se musím smířit i s
faktem, že volají otravové.